sábado, julio 15, 2006

Mig any de vida

"Solament un boig celebra que compleix anys"
George Bernard Shaw

Avui el meu blogcompleix mig any. Són 41 posts publicats i unes quantes hores invertides.

Acabo de rellegir "La meva primera publicació" i veig que poques coses han canviat de fa sis mesos. Almenys ara mateix tinc feina encara que sigui a Madrid. I sobre la utilitat de les coses i altres pensaments transcendents poc pràctics tampoc he canviat gaire d'opinió.

M'hauria agradat escriure un post interessant per la data assenyalada. Però sense ordinador a casa no és tan fàcil. Així que he decidit celebrar-ho d'alguna manera. Assaig d'horeta i quart i dia lliure. De compres amb la Capitana, ens ha sortit barata la cosa anant als Xinos i de rebaixes. I llavors hem fet l'única cosa assenyada que es pot fer en aquesta ciutat un dia d'estiu: anar a la piscina!

La gent em mirava i no precisament pel meu tipazo. La meva pell blanca atrau totes les mirades perquè brilla de lluny, sóc relluent. Així que gairebé tota l'estona he estat a l'ombra dels arbres mentre tothom es torrava al sol. Una estoneta a l'aigua, una estona a la tovallola i una estoneta al bar i ha passat la tarda volant.

Qué vida más perra!

Es fa tard, m'haig de dutxar i empolainar. Aquí als madriles no pots sortir de qualsevol manera, i menys de nit. Me'n vaig de copes por ahí amb les noies del basc-navarrès. Celebrarem el mig aniversari del naixement del meu blog que coincideix amb l'aniversari del seu padrí. Quatre "Àngels de Charlie": una morena, una rossa, una castanya i una pèlroja, ideals per a un anunci de xampú de cabells. Qué peligro!



4 comentarios:

Anónimo dijo...

kiss!

Alatrencada! ...odio els que passen sense deixar rastre... i jo, ja veus, en deixo!

He estat llegit el teu blog. Hi he arribat posant tres paraules en el cercador del blogger: "amant, sexe, novio" !!! ...evidentment hores d'ara ja m'hauràs catalogat com a un obsés... tens tot el dret. ...per ser franc... no se exactament que buscava... potser sencillament el teu blog!

Avui estic bagant una mica per aquí. Fa dies que van tancar el foro un tenia les meves complicitats! ...ara, orfe d'elles em dedicava a passejar pels blogs... l'atzar... o no m'ha portat al teu.

En el fons en el fons, crec que el que m'ha seduit era el teu nick! !alatrencada" ...potser pq just així em sento avui... com un ocell amb l'ala trencada!

Ok! ...sigui com sigui, nineta, un petó i unes sinceres gracies per "compartir-te" a cop de blog!

PURA VIDA!

Anónimo dijo...

Felicitats!
A què ens convides?

Hanna B dijo...

felicitats i visca les celebracions, on siguin i com siguin!

alatrencada dijo...

Benvingut "per_parlar". Gràcies per deixar rastre ;-)

Em sap greu que et sentis com un ocell amb l'alatrencada. Ja passarà, vindran temps millors!

Coraggio!